Sign & Facade scoort hoog voor klantentevredenheid

Bij het plaatsen van een lichtreclame peilt Sign & Facade steeds naar de globale tevredenheid van de klanten via een anonieme tevredenheidsenquête. De meest recente resultaten tonen aan dat deze tevredenheid heel hoog is. Ook uit de reacties over de producten en diensten blijkt dat klantenservice bij de Sign & Facade group geen loze belofte is.

Met een korte vragenlijst polst Sign & Facade niet alleen naar de algemene tevredenheid, maar ook naar de kwaliteit van de geïnstalleerde producten, de montagewerkzaamheden en de communicatie met de projectleider. De klant geeft een beoordeling met een score van 1 tot 5 waarbij 5 uitstekend is. Uit de resultaten blijkt dat een score van 4 en vooral 5 doorslaggevend is voor alle vragen. Een hoge tevredenheidsscore dus.

Heel wat klanten namen ook de moeite om hun score te staven met nog een extra woordje uitleg over de geleverde service. Enkele uitspraken die we mochten lezen zijn:

  • “Professionele en correcte uitvoering van de bestelling. We zijn heel blij met onze naam op de gevel”.
  • “We hebben geen opmerkingen toe te voegen. Vanaf de offerte tot de plaatsing, was voor ons alles duidelijk. Bedankt voor de goede service”.
  • “Installateur nam de moeite om de oude gevelbevestiging toe te spuiten en nieuwe, stevige gaten te boren voor de bevestiging. Much appreciated!”

Door onze klanten te bevragen na hun aankoop houden wij de vinger aan de pols om hen steeds opnieuw een uitstekende service te kunnen bezorgen.