onze klanten aan het woord


immotheker finotheker

"Al tijdens ons eerste contact bleek hoe professioneel Sign & Facade bezig is met zijn vak. Met ons nieuw merk 'Immotheker Finotheker' wilden we een meer kwalitatieve uitstraling in de markt zetten.De rebranding van onze 50 kantoren met o.a. nieuwe gevelreclames was daar een belangrijk onderdeel van. Wanneer we naar het eindresultaat kijken kunnen we niet anders dan heel tevreden zijn. Onze dank gaat dan ook uit naar Jo en Bjorn en alle andere medewerkers die ons project in de laatste rechte lijn - met zeer krappe deadlines - mee hebben gerealiseerd."

Jan Romain
Bestuurder Directeur Immotheker Finotheker


Apotheker Stefan Sutens

“Zoals elke apotheker er zich meer en meer van bewust is dat een krachtige uitstraling van zijn apotheek erg belangrijk is, ging ik op zoek naar mooie, grote en kwaliteitsvolle, maar ook zeker betaalbare, led-kruisen om mijn oude (energie verslindende) neons te vervangen. Belangrijk was daarbij ook om met een partner te werken waarvan ook de naverkoopdienst en reputatie onberispelijk zijn. Na het bekijken van een aantal concurenten staken de led-kruisen van Sign&Facade er met kop en schouders bovenuit. Bij de levering, plaatsing en uitleg werd direct duidelijk dat ik de juiste keuze gemaakt had: alles was op een zeer hoog niveau, uitgezonderd de prijs die beduidend lager was dan deze van de concurentie; kortom een aanrader.”

Stefan Sutens
Apotheker


Microsoft

“Mede dankzij een vlotte communicatie en snelle opvolging verliep de vervanging van ons logo bijzonder vlot. De keuze voor volgende projecten zal makkelijk zijn ;-)!”

Quentin Decoster
Customer Service Manager – Belgium & Luxembourg
Contractor – Johnson Controls


Tegeldecor

“Mijn reclamepaneel werd herhaaldelijk aangereden door onze leveranciers en stond er erg slordig bij, dit kon zo niet verder. Uitstraling is er belangrijk. Om de lichtreclame te renoveren, heb ik beroep gedaan op Sign&Facade. Sign&Facade bood een professionele en op maat gerichte oplossing aan, het resultaat is verbluffend. De look is nu eigentijds, ik ben zeer tevreden over hun vakmanschap.”

Peter Zeelmaekers
zaakvoerder


Wit-gele kruis

“Wij waren zeer tevreden over de samenwerking en kregen al vele complimenten over de mooie totem.”

Ilse Minnoye
communicatieverantwoordelijke


Facelift bij Alvo Driesen

Toen Rob Destombes en Eline Driesen hun gevel gingen moderniseren, wilden ze maar één aanspreekpunt. Eén partner voor zowel de gevelbekleding als de lichtreclame. Sign & Facade to the rescue!

“Sign & Facade begreep dankzij hun ruime ervaring snel welke richting we met de renovatie van onze supermarkt uit wilden. We waren tijdens het hele proces uitermate tevreden over het vakmanschap en de kwaliteit van Sign & Facade. Van de schetsen van de plannen tot de afwerking van de kleinste details!”.

Rob Destombes en Eline Driesen
supermarkt Alvo Driesen


Van Marcke Inspirations

Alle toonzalen en distributiesites in het Van Marcke-netwerk worden in de bekende huisstijl gestopt: het witte zeepaardje op een cyaanblauwe achtergrond. Voor de restyling van alle gevels doet Van Marcke een beroep op de expertise van Sign & Facade.

“Sign & Facade staat al geruime tijd garant voor een vlekkeloze uitvoering van de gevelsignalisatie. Vanaf de eerste krijtlijnen op papier tot en met de montage van de laatste schroef aan de gevel. Ondanks de strakke timing slaagt Sign & Facade er steeds weer in om de gevels van de talrijke Van Marcke-vestigingen in een korte tijd om te vormen tot frisse, hedendaagse blikvangers en herkenningspunten.”

Luc Van der Borght
verantwoordelijke Facility bij Van Marcke


Pearle Opticiens beter zichtbaar voor minder geld

In 2012 heeft Sign & Facade een tweehonderdtal Pearle Opticiens voorzien van verlichte buitensignalisatie. Alle lichtreclame (tl-buislampen) maakte plaats voor powerleds van de nieuwste generatie. Uit onze studie bleek namelijk dat dit Pearle Opticiens een besparing van 35.000 euro zou opleveren. De kosten van dit project zijn dus heel snel terugverdiend.

“Onze keuze was dan ook snel gemaakt. Eind 2013 was deze ‘relamping’ succesvol uitgevoerd”, aldus Peter van Schooten, projectmanager bouwbureau.

Google AdWords: